Waar ben je naar op zoek?

Begeleiding bij het niet nakomen van overeenkomsten of afspraken

Als je een overeenkomst sluit met een andere partij gelden er wederzijdse rechten en plichten. De ene partij heeft bijvoorbeeld de plicht tot levering, de ander tot betaling. Als een van de partijen zijn afspraak niet nakomt (slechte kwaliteit, wanbetaling) is dat nadelig voor de andere partij. Stel dat je een gebruikte auto koopt en deze blijkt gebreken te vertonen. Wat kun je dan doen? Zijn er mogelijkheden tot schadevergoeding? Zo ja, welke? De ervaren en gedreven specialisten van Gimbrère staan je graag bij.

  • Je hebt een overeenkomst gesloten met een andere partij. Deze overeenkomst wordt niet nagekomen. Wij kunnen je helpen met het vorderen van de opgelopen schade.
  • Je wordt aangesproken door bijvoorbeeld een telefoon- of energiemaatschappij en zegt dat je nog een bepaald bedrag moet betalen. Je bent het hier niet mee eens en hebt hulp nodig van een advocaat om verweer te voeren.
  • Je hebt problemen met jouw telefoonabonnement en komt er zelf niet meer uit.
  • Jouw wasmachine is defect of wordt niet geleverd. Wij kunnen je helpen.
  • Je wilt verweer voeren tegen een energiebedrijf in verband met beweerde fraude als gevolg van hennepkwekerij.
  • Schade vorderen in verband opzegging duurovereenkomst
  • Een vereniging van eigenaren heeft een gevelconstructiebedrijf in de arm genomen om de gevel van enkele panden te renoveren. Dit bedrijf heeft zijn werk niet goed gedaan. Wij proberen er voor te zorgen dat de werkzaamheden alsnog correct worden uitgevoerd, of proberen het betaalde geld terug te vorderen;
  • Een bedrijf heeft het transport van iPads uitbesteed aan een koeriersdienst. Tijdens dit transport zijn de iPads gestolen. Wij kunnen je helpen de schade te verhalen op de koeriersdienst;
  • Je hebt een tuincentrum ingeschakeld om werkzaamheden in de tuin te verrichten. Deze werkzaamheden zijn niet goed gedaan. Wij proberen de betaalde geldbedragen terug te vorderen en eventuele schade te verhalen op het tuincentrum;
  • Je hebt je huis verkocht. Enige tijd later word je aangesproken op basis van zgn. verborgen gebreken. Wij voeren namens jou verweer;
  • Je hebt een auto gekocht. Deze is niet in orde. Wij kunnen je helpen de koop ongedaan te maken. 

Meer weten over overeenkomsten?

Jouw advocaten

  • Daphne-Hendriks.jpg
    “ Altijd goed zichtbaar blijven voor je cliënten ”

    Daphne Hendriks

  • Frank-Penders.jpg
    “ Uw juridische zorgen worden uit handen genomen zodat u kunt doen waar u goed in bent; ondernemen." ”

    Frank Penders

  • Wim-Vos.jpg
    “ Juridisch gedreven met oog voor de cliënt ”

    Wim Vos

  • Katrien-Boerjan2.jpg
    “ Denk in mogelijkheden, niet in onmogelijkheden ”

    Katrien Boerjan

  • Claudie-Gimbrere.jpg
    “ Praktisch adviseren en begeleiden van innovatieve ondernemers en particulieren" ”

    Claudie Gimbrère

  • Robert-de-Pater.jpg
    “ Ik bijt me altijd vast in een zaak ”

    Robert de Pater

  • Paul.jpg
    “ Als advocaat heb je het voorrecht om dagelijks mensen en bedrijven te kunnen helpen. ”

    Paul Zieltjens

  • Maikel Faassen.jpg
    “ Kwaliteit, creativiteit en resultaat ”

    Maikel Faassen

  • Jaap Paijmans.jpg
    “ Een goede samenwerking tussen advocaat en cliënt is de basis voor succes ”

    Jaap Paijmans

Bel. Mail.
Of kom langs.

Er is altijd een praktische oplossing, en een advocaat van Gimbrère helpt je daarbij